Πολιτική Επιστροφών
Εάν παρέλαβες λάθος ή ελαττωματικό προϊόν ή αν απλά άλλαξες γνώμη, η διαδικασία επιστροφής είναι εξαιρετικά απλή και άμεση. Παρακάτω θα βρείτε την πολιτική μας σχετικά με τις επιστροφές, την οποία παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία ή ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας:
- Τηλέφωνο: 25310 20270 - 25310 84578
- Εmail: info@tsagiannidis.gr
Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί ως φυσικό πρόσωπο (χωρίς την έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούστε το δικαίωμα αυτό, είτε ζητώντας επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή προϊόντος.
Για όλα τα προϊόντα Aetrex (ορθωτικά υποδήματα και ορθωτικά πέλματα), η εταιρεία μας αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή, εώς και 1 φορά για κάθε παραγγελία. Για κάθε επιπλέον επιστροφή, θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή αλλά με χρέωση για την επιστροφή και την επαναποστολή των προϊόντων.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, εκτός εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν εσάς. Εναλλακτικά, εάν επιθυμείτε, μπορούμε να οργανώσουμε την παραλαβή του προϊόντος από τον χώρο σας με μια μικρή χρέωση που θα καθορίζεται ανάλογα με τον τόπο και τις συνθήκες της επιστροφής.
Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μέσω του αρχικού τρόπου πληρωμής σας εντός 14 ημερών από την επιστροφή, την παραλαβή και τον έλεγχο των προιόντων, από την εταιρεία μας. Διαβάστε περισσότερα στην παράγραφο Επιστροφή Χρημάτων & Αντικατάσταση.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Διαβάστε αναλυτικά όλες τις εξαιρέσεις στην παράγραφο “Περιορισμοί Επιστροφών” πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε επιστροφή.
Παρέλαβα Ελαττωματικό/Λάθος Προϊόν
Εάν διαπιστώσετε ότι το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, περιγράφοντας το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε, ώστε να οργανώσουμε την επιστροφή του.
Για να επεξεργαστούμε στον συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημα επιστροφής, καλό θα είναι να φωτογραφίσετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε. Φροντίστε οι φωτογραφίες που θα μας στείλετε να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό. Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας και θα σας αποστείλουμε e-mail για την εξέλιξή του και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση θα σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων ή τη δυνατότητα επιλογής κάποιου άλλου προϊόντος από το κατάστημά μας, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση εξόδων επιστροφής και αποστολής.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε, οτι οι επιστροφές που αφορούν ελαττωματικά προϊόντα περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Διάβασε περισσότερα στην παράγραφο Επιστροφή Χρημάτων & Αντικατάσταση.
Επιστροφή Χρημάτων & Αντικατάσταση
Για τις επιστροφές λόγω υπαναχώρησης, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών από την επιστροφή, την παραλαβή και τον έλεγχο των προϊόντων, από την εταιρεία μας. Οι επιστροφές που αφορούν ελαττωματικά προϊόντα περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service και ενδεχομένως να χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.
Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα έχετε τις παρακάτω επιλογές:
Επιστροφή χρημάτων
Εάν η παραγγελία σας είχε πραγματοποιηθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που είχατε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την εν λόγω παραγγελία. Τα χρήματά αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες. Η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας μπορεί να φαίνεται είτε ως κίνηση αντιλογισμού, ακύρωση της εντολής πληρωμής της παραγγελίας σας, είτε ως κατάθεση από την Δ.Σιδηροπούλου ΙΚΕ.
Εάν η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί σε δόσεις, η πίστωση του ποσού στην κάρτα σας θα πραγματοποιηθεί σε δόσεις ανάλογες των δόσεων της αγοράς. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ενδέχεται να μην σας επιστραφεί το σύνολο του ποσού που έχετε καταβάλει, εάν έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν περισσότερο από όσο είναι αναγκαίο για να διαπιστώσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του.
Σε περίπτωση εξόφλησης της παραγγελίας σας με αντικαταβολή, θα πρέπει να μας κοινοποιήσετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού και συγκεκριμένα: ΙΒΑΝ λογαριασμού, τραπεζικό ίδρυμα, ονοματεπώνυμο δικαιούχου (το οποίο θα πρέπει να είναι ταυτόσημο με το πρόσωπο που παρέλαβε και εξόφλησε την παραγγελία) καθώς και κάποιο αποδεικτικό (π.χ. φωτογραφία από την αρχική σελίδα του βιβλιαρίου καταθέσεων ή φωτογραφία από το web banking όπου φαίνεται το όνομά σας) ότι ο συγκεκριμένος λογαριασμός ανήκει σε εσάς. Αν δεν έχετε τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να εμφανίζεστε ως ο κύριος δικαιούχος, θα χρειαστεί να μας στείλετε και μια υπεύθυνη δήλωση, ότι επιθυμείτε την κατάθεση των χρημάτων σε λογαριασμό τρίτου. Το κόστος της αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.
Αντικατάσταση
Θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος στο χώρο σας.
Επισκευή
Εάν επιλέξετε επισκευή του προϊόντος, θα σας ενημερώσουμε με email για τη διαδικασία.
Για τις επιστροφές λόγω παραλαβής λάθος προϊόντων, θα επιλέξουμε είτε να σας αντικαταστήσουμε το λανθασμένο προϊόν με το ορθό είτε να σας επιστρέψουμε το αντίτιμο της αγοράς σας.
Περιορισμοί Επιστροφών
Σε περίπτωση υπαναχώρησης, παραλαβής λάθος προϊόντος ή παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος, το αίτημα επιστροφής πρέπει να γίνεται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.
Επιπλέον για να μπορέσετε να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει απαραίτητα αυτό να συνοδεύεται από την Απόδειξη Λιανικης Πώλησης, ενώ σε περίπτωση που έχει εκδοθεί τιμολόγιο, θα πρέπει να συνοδεύεται με Δελτίο Αποστολής.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται:
- Για προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής.
- Σφραγισμένα ή αποστειρωμένα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
- Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή.
- Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής
Προυποθέσεις για την Αποδοχή της Επιστροφής
Για να δεχτούμε την επιστροφή σας, θα πρέπει:
- Tο προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν. Συγκεκριμένα ο ιματισμός και τα υποδήματα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).
- H συσκευασία του θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.
- Το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί. Προτιμήστε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχετε, διαλέξτε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά. Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα σε κουτί, για παράδειγμα ένα ζευγάρι παπούτσια, τότε προσθέστε ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στο πρωτότυπο κουτί.
- Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής - επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.